Jaa sisältö

Data Groupin toimittama SKJ Citykassa -järjestelmä toi tehoa KooKoon palvelubisnekseen.

KooKoo siirtyi liiga-aikaan viime vuonna ja päivitti samalla kassajärjestelmänsä SKJ Citykassa -järjestelmään.

–  Se on tärkeä työkalu, kun olemme palvelubisneksessä. Nyt saamme selvää dataa siitä mitä myydään ja mistä myydään, kertoo toimitusjohtaja Sakari Välimaa ja lisää, että kaikkia järjestelmän mahdollisuuksia ei ole vielä hyödynnetty.

Kassajärjestelmän kautta menee lipunmyynti ja fanituoteet. Pelien aikana myyntipisteitä on jäähallilla palvelemassa parikymmentä. Järjestelmästä saadaan myös raportteja muun muassa alkoholiviranomaisille.

–  Kun liikevaihto on 4,3 miljoonaa euroa, toiminta pitää olla ammattimaista.

–  Ensi kaudeksi lisätään palveluja ja tehdään kioskilaajennuksia, että ehditään palvella paremmin asiakkaita.

Välimaan mukaan kioskikohtainen hävikki on ollut pieni, mutta uuden kassajärjestelmän aikana se on ollut lähes olematon.

–  Toiminta on muutenkin tehostunut. Enää ei tehdä päällekkäistä työtä niin paljon kuin ennen.

Välimaa painottaa yhteistyötä Data Group Kouvolan kanssa

–  Meille on iso juttu, että kassajärjestelmän toimittaja on 200 metrin päässä. Jos tulee jotain kysyttävää, apu järjestyy nopeasti.

Joka pelissä tarvitaan väkeä satakunta erilaisiin tehtäviin. Pekka Floman Data Groupista antaa kiitosta henkilöstölle, että koulutus ja opastus on otettu hyvin vastaan.

Mitä sitten KooKoolle räätälöity SKJ järjestelmä sisältää?

  • kiinteän verkon laajennuksen
  • kahdennetun langattoman verkon jäähallin sisätiloissa
  • kiinteitä Citykassa kassapäätteitä integroiduilla maksupäätteillä
  • tabletti kassapäätteitä mobiilikuittitulostimilla, joissa sekä kiinteään verkkoon että 3G verkkoon liitettyjä maksupäätteitä
  • koko järjestelmää hoidetaan keskitetysti palvelimelta käsin

Jaa sisältö